+ 420 728 734 258

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci:


► Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a učiňte příslušné prohlášení do přepravních dokladů dopravce.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.


► Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, informujte nás o této skutečnosti co nejdříve po zjištění této skutečnosti a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Kontaktujte nás a popište problém. Sdělíme vám úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Zboží je nutné doručit na naši adresu osobně, kurýrem či poštou.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

V případě uznané reklamace a odstoupení od smlouvy, Vám peníze pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v naší prodejně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte prodávajícímu na vlastní náklady,
reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).

Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně na naší adrese, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Důležité informace ke stažení:

Reklamační list (doc, 30 kB)


Kontakt

Najdete nás:
František Voráč - LIFE
Na Větřáku 463
Jedovnice 679 06
603 501 700
life@life.cz
Kontaktní formulář

mapy.cz
Doprava po celé ČR do 24 hodin!